کد خبر: تامین-خواسته-ها-ونیازهای-درمانی-بیمه-ش
۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: تامین خواسته ها ونیازهای درمانی بیمه شدگان دراولویت کاری سازمان تامین اجتماعی است.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر احمد نصرتیافزود: دراستان گلستان از جمعیت یک میلیون و٩٠٠هزار نفری استان، ٧٠٣ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: با دو بیمارستان و٦ درمانگاه دربخش درمان مستقیم و ١٢٠٤ مرکز طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم ، به بیمه شدگان و بازنشستگان استان خدمات ارائه می شود.

دکتر نصرتی دامنه شمول مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را از کارگران معادن تا اساتید دانشگاه بیان کرد و افزود: این طیف جزء تولیدکنندگان اقتصادی وعلمی جامعه هستند و ما افتخار خدمت گذاری به این اقشار را داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با بیان این نکته که درمان غیر مستقیم سالانه بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان برای استان هزینه دارد، افزود: انتظار می رود این بخش بتواند با ارائه خدمات باکیفیت رضایت مندی بیمه شدگان را ارتقاء دهد.

وی با اشاره به بازسازی تمامی مراکز درمان سرپایی تامین اجتماعی دراستان گلستان درسال گذشته، به سه مجوز مهم درزمینه افزایش ٢٠٠ تخت بستری دردو بیمارستان تامین اجتماعی دراستان ، نوسازی کامل پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان و احداث چهار درمانگاه درشهرهای آزادشهر، کلاله، مینودشت وبندرگز اشاره کرد .

دکتر نصرتی اظهار داشت: هم اکنون دفتر اسناد پزشکی استان گلستان با ١٢٠٤ مرکز دولتی و خصوصی طرف قرارداد است و با خرید خدمت تلاش می نماید تا خدمات باکیفیتی را دراختیار بیمه شدگان قرار دهد.

وی همچنین به استقرار سیستم مدیریت کیفیت و پکیج IMS اشاره کرد و آن را مجموعه ای از قوانین مدیریت کیفیت در خصوص سه نوع مشتری داخلی، تامین کنندگان ونهایی دانست که برای اولین بار دربین سه استان شمالی کشور درگلستان استقرار یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha