کد خبر: بیمارستان-خیریه-صدیقه-زهراس-می-تواند
۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) با امکانات مطلوب و زمینه توسعه می تواند به قطب توریسم درمانی جنوب تهران تبدیل شود.


به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از ایرنا محسن علیجانی زمانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان صدیقه زهرا(س) منطقه دولت آباد شهرری  با بیان اینکه اکثر پزشکان، کادر درمانی و کارکنان بیمارستان صدیقه زهرا(س) به زبان عربی و بعضا انگلیسی مسلط هستند افزود: این فرصت خوبی است که با افزودن امکانات و توسعه این بیمارستان شرایط را برای جذب توریسم درمانی مخصوصا از منطقه خاورمیانه و کشورهای مجاور فراهم کنیم.
وی گفت: این اقدام اثرات موثر درمانی و علمی خوبی داشته و در ارتقای جایگاه کشور بسیار موثر است.
وی گفت: همچنین این بیمارستان در کنار بیمارستان های فیروزآبادی و هفتم تیر شهرری می تواند به عنوان بیمارستان سوم تقویت شده و در خدمت بخش بهداشت و درمان شهرستان ری و جنوب تهران قرار گیرد.
علیجانی زمانی گفت: مسئولان بخش بهداشت و درمان کشور اقدامات خوب و موثری برای ارتقای خدمت رسانی به مردم انجام داده اند اما وظیفه نمایندگان مجلس، مدیران دلسوز و رسانه ها این است که مشکلات و نیازها را بررسی کرده و برای تحقق آن پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه گاهی همه زمینه ها برای خدمت رسانی فراهم است اما برخی روندهای اداری پیچیده کار را مشکل می کند افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت خیرین و دلسوزان بخش بهداشت و درمان و آماده کردن فضای کار، تسهیلات ایجاد کرده و مشکلات را کاهش دهند.
محسن علیجانی زمانی روز پنجشنبه ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، زایمان، دیالیز، دندانپزشکی، مراقبت های ویژه و اورژانس با ظرفیت ها، امکانات و نیازهای این بخش های آشنا شد.
بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) دولت آباد در سال 62 با عنوان درمانگاه خیریه دارالتوحید با تلاش پزشکان متعهد و دلسوز به منظور ایجاد پوشش درمانی در منطقه محروم و مستضعف نشین دولت آباد و با انگیزه ارائه الگوی اسلامی در حوزه فعالیت های پزشکی در یک واحد مسکونی 85 متری در گروه 113 بلوک یک این منطقه راه اندازی شد.
این بیمارستان پس از توسعه، امروز در ساختمان سه طبقه در بخش های مختلف از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، زایمان، دیالیز، دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی، بخش چشم، مراقبت های ویژه و اورژانس به شهروندان جنوب تهران و شهرستان ری به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha