کد خبر: گراميداشت-هفته-تربيت-بدني-در-راديو-سلا
۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ ۲6 مهر ماه، همزمان با روز تربيت بدني و آغاز هفته تربيت بدني، در برنامه هاي «صبح و زندگي» و «افق روشن« به موضوعات مرتبط با اين روز مي پردازد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه زنده راديويي «صبح و زندگي» با حضور دکتر عابدی یکتا، متخصص طب ورزشی به پرسش مخاطبان درباره «چقدر اهل ورزش هستیم؟» پاسخ مي دهد.
«صبح و زندگي» عنوان برنامه اي از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت، به تهيه‌كنندگي «سيما غفاري» و گويندگي «مصطفي مصطفوي» است كه روزهاي شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقيقه به مدت 80 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
ياد آور مي شود، موضوعات برنامه صبحگاهي «صبح و زندگي» بر اساس نياز مخاطبان و دغدغه هاي شنوندگان صداي سلامتي از جمله محيط زيست، ترافيك، بيماري ها و غيره انتخاب مي شود.


دسترسي شهروندان به امكانات ورزشي در شهر
برنامه «افق روشن» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ ۲6 مرداد ماه، با موضوع «دسترسي شهروندان به امكانات ورزشي در شهر» تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
برنامه «افق روشن» اين شبكه راديويي، روز دوشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور سيد مناف هاشمي، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان به بررسي چگونگي دسترسي شهروندان به امكانات ورزشي در شهر خواهد پرداخت.
«افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه اجتماعي راديو سلامت است كه به مهم ترين موضوعات سلامت اجتماعي در سطح كلان مي پردازد.
اين برنامه راديويي در قالبي گفتگو محور سعي در تبيين موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعي دارد و مي كوشد تا در خصوص محيط زيست، حقوق شهروندي و .... به مخاطبين آگاهي رساني كند.
گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي شنبه به موضوعات زيست‌ محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.
راه هاي ارتباطي با برنامه هاي راديو سلامت
سامانه پيامكي: 30000102
شماره تلفن واحد ارتباطات: 22021954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha