شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | Saturday 29 June 2019

حدیث سلامتی: زاهد در دنیا کسی است که حرام...

۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
بازدید: 273

با این روش از ناتوانی در سالمندی جلوگیری کنید

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت)، تحقیقات دانشگاه نیوکاسل نشان می‌دهد، بزرگسالان سالمند به نسبت جوانان تمایلی به مصرف پروتئین ندارند.

تحقیقات متعددی نشان داده است، مصرف ویتامین‌ها و پروتئین‌ها می‌تواند به میزان قابل توجهی ریسک سکته مغزی و ابتلا به بیماری‌های قلبی در سالمندی را کاهش دهد.

ننو مندونسا، پژوهشگر ارشد این مطالعه از دانشگاه نیوکاسل می‌گوید:‌ برای جلوگیری از ناتوانی در دوره سالمندی رعایت توصیه‌های پزشکی در دوره جوانی و میانسالی ضروری است.

متخصصان پزشکی توصیه می‌کنند بزرگسالان میانسال حداقل روزی یک گرم پروتئین مصرف کنند تا از ناتوانی‌‌های بعدی در دوره سالمندی جلوگیری کنند. (فارس)

 

نظرات کاربران

avatar
  Subscribe  
Notify of