کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف بیش از۷۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدجواد راعی» گفت: بر اساس گزارش منابع موثق مبنی بر دپوی تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار در شهر شیراز، گروهی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مبارزه با قاچاق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، محل مورد نظر تعطیل شده و متهمان برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: در این اقدام بیش از ۱۷ میلیارد ریال از انواع تجهیزات مصرفی قاچاق در این بازرسی، کشف و ضبط شد.

دکتر راعی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، از تمامی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی استان خواست تا برای دریافت مجوزهای قانونی لازم و ثبت انبارهای خود در وبگاه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به نشانی https://imed.ir/ اقدام کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم توصیه کرد تا برای انتخاب و خرید کالاهای سلامت محور، دقت بیشتری داشته تا از آسیب های احتمالی و خرید اشتباه، در امان باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالاهای سلامت محور را از طریق تماس با تلفن ۱۹۰ در اختیار کارشناسان و بازرسان مجموعه سلامت قرار دهند.کشف انبار غیرمجاز تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha