از پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» رونمایی شد

با حضور استاندار کرمان و رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» صبح امروز ۲۲ اردیبهشت ماه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی همایش، کار برای اهل بیت(ع) را توفیق دانست و گفت: ظرفیت کامل استان در اختیار است؛ تا همایشی فاخر و در شان سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گیرد.

وی، برنامه‌ ریزی‌ های همایش به خصوص در بخش بین‌ الملل را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: بیست و یکمین همایش بین‌ المللی پیرغلامان حسینی نیز به میزبانی کرمان در حال برنامه‌ ریزی است و در ایام قبل و بعد از ماه محرم، شاهد فضای معنوی و حسینی در استان هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرصتی بی‌ بدیلی برای استان کرمان فراهم شده و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) برای استان نعمت خواهد شد.

پیش‌ بینی حضور ۱۰۰ مهمان خارجی

حجت‌ الاسلام علی عارفی، رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» به مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌ های استان در برگزاری همایش اشاره و بیان داشت: این همایش از بعد علمی به بحث اربعین و مقاومت می‌ پردازد.

وی از پیش‌بینی حضور حدود ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش بین‌ المللی خبر داد و افزود: مقاماتی از اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشورهای مختلف مهمان همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» خواهند بود.

رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» خاطرنشان ساخت: در نشست‌ های هماهنگی در سطح ملی و استانی، برنامه‌ ریزی‌ های لازم صورت گرفته و به زودی نشست‌ های منطقه‌ ای آغاز می‌ شود.

شایان ذکر است؛ همایش بین المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت»، ۳ و ۴ مهر ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌ شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند؛ که مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.

اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین - حقوق و روابط بین‌ الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین - معنویت - اخلاق - سلامت، اربعین - فرهنگ - هنر - رسانه، اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار، هفت محور همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» است./ استانداری کرمان

از پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» رونمایی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha