همایش تجلیل از مربیان جمعیت هلال احمر سیرجان برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، از برگزاری همایش تجلیل از مربیان این شهرستان به مناسبت پاسداشت مقام استاد مطهری و روز معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز ۱۲ اردیبهشت ماه، مصادف با سالروز شهادت استاد قلم شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام شامخ معلم، در همایشی با حضور مجید عرب قهستانی رئیس جمعیت هلال احمر و رضا مرادپور مسئول واحد جوانان و آموزش این شهرستان برگزار شد.

مربیان سردمداران و پیشانی جمعیت هلال احمر هستند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، گفت: خدا را شاکرم، که امسال نیز همچون سال های گذشته در جمع مربیان پرتلاش این جمعیت که بار اصلی آموزش بر عهده آن هاست حضور دارم.

مجید عرب قهستانی؛ معلمان و مربیان را سردمداران و پیشانی جمعیت خواند و افزود: مربیان و جوانانی که هر کدام به نحوی در جمعیت هلال احمر مشغول به خدمت رسانی هستند، در واقع بزرگترین سرمایه زندگی شان که سال های نوجوانی و جوانی و وقت شان است را در این جمعیت وقف می کنند و این جای تقدیر و قدردانی دارد و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی؛ معلمان و مربیان را الگویی برای همه اقشار جامعه خواند و بیان داشت: شغل معلم و مربی به گونه ای است؛ که چه بخواهد و نخواهد در کلاس درس در برخورد با اقشار و گروه های سنی مختلف قرار می گیرد و رفتارش به عنوان الگو شناخته می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با یادآوری کسب رتبه برتر آموزش این شهرستان به مدت دو سال متوالی، خاطرنشان ساخت: واحد آموزش این شهرستان با وجود بیشترین تعداد مربیان تاکنون مثمر ثمر بوده است و اگر موفقیتی در زمینه آموزش به دست آمده است؛ قطعا با کار تکی صورت پذیر نبود و این مرهون تلاش همه مربیان این جمعیت و واحد آموزش بود.

عرب قهستانی در پایان سخنانش؛ با تاکید بر به روز رسانی دانش مربیان؛ خاطرنشان ساخت: با توجه به تاکیر بر کار عملی در کلاس ها و اینکه فقط به مباحث تئوری اکتفا نکنیم و اطلاعات مربیان به روز باشد؛ باید سعی کنیم هفته ای یکبار با مشارکت مربیان یک جلسه بازآموزی در مباحث مختلف تدریس داشته باشیم.

کسب رتبه برتر آموزش طی دو سال متوالی

مسئول واحد آموزش و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان نیز با گرامیداشت مقام استاد مطهری و روز معلم گفت: شهرستان سیرجان در دو سال متوالی بین ۲۶ شهرستان استان کرمان توانست رتبه برتر آموزش را کسب کند و اکنون به مرحله ای رسیدیم که حتی با وجود مربیان تخصصی می توانیم دوره های تخصصی را در شهرستان برگزار کنیم.

رضا مرادپور ادامه داد: امروز نیز به پاسداشت مقام معلم و به منظور تقدیر از مربیان این جمعیت و همفکری و تبادل نظر در اینجا جمع شدیم، تا با تبادل نظر بتوانیم در جهت پیشبرد هر چه بهتر فرآیند و اهداف آموزش تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: همانگونه که پس از امدادرسانی در حوادث، رسالت بعدی ما آموزش است، امید است؛ امسال نیز مانند سال های گذشته و با همکاری واحد آموزش و مربیان، بتوانیم در این موضوع؛ جزء برترین های استان و حتی کشور باشیم و بتوانیم نیروهای آموزش دیده بر مبنای شعار جمعیت هلال احمر"هرخانواده، یک امدادگر" تربیت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha