ستاد اربعین استان فارس سطح عالی را کسب کرد

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استان فارس گفت: ستاد اربعین این استان در ارزیابی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ سطح عالی را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، محمد فرخ زاده اظهار داشت: مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور، در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در اجرای مراسم معنوی و باشکوه اربعین حسینی(ع) در سال ۱۴۰۲، عملکرد ۳۱ ستاد استانی و کمیته های ذیل ستاد مرکزی را با استفاده از شاخصهای ابلاغ شده ارزیابی و بنابر نتایج حاصله، ستاد اربعین استان فارس در رتبه عالی ارزیابی نمود.

وی افزود: وزارت کشور عملکرد استان فارس را در سطح عالی عنوان کرد و طی نامه ای به استانداری از تلاش بی وقفه استاندار، معاونین، مدیران کل مرتبط، تمامی مسئولین کارگروه‌های هجده گانه، ستادهای مردمی و موکب ها و سایر مدیران و همکاران سختکوش و گرانقدر استانداری و دستگاه های دخیل در اجرای این کنگره بزرگ بین المللی، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به توضیح است ستاد اربعین استان فارس به ریاست استاندار و جانشینی معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استان بیش از چهار ماه قبل از اربعین هر سال دایر و با ۱۸ کارگروه در زمینه مدیریت شهری، ایمنی، امنیت، انتظامی، حمل و نقل، امداد و نجات، اسکان، موکب ها، هیات ها، فرهنگی و... تشکیل می شود و وظیفه بررسی و برنامه ریزی تمامی تمهیدات لازم برای تسهیل در سفر و دائر کردن موکب ها در داخل و خارج از مرزها را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha