کد خبر: اوئسکا-از-قدوس-سوءاستفاده-کرد
۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، 2 روز پیش فیفا سامان قدوس، عضو تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آمیان را به خاطر نقض قرارداد اولیه‌اش با تیم اوئسکا و پیوستن به آمیان، به مدت 4 ماه از فعالیت‌‌های فوتبالی محروم کرد. بازیکن ملی‌پوش در تابستان 2018 در حالیکه ابتدا با با توافق باشگاه اوسترشوندس با اوئسکا اسپانیا قرارداد بست. اما بعد از مدتی راهی فرانسه شد و به عضویت آمیان درآمد. به همین خاطر اوئسکا به فیفا شکایت برد که فیفا تیم اسپانیایی را برنده این پرونده اعلام کرد.

دنیل کیدنبرگ، رئیس سابق استرشوندس سوئد درباره محرومیت قدوس گفت: سامان در آن زمان بدون اجازه ما به اسپانیا رفت. قدوس آنجا برگه ای را با اوئسکا امضا کرد که به زبان اسپانیایی بود. وقتی عکس قدوس به همراه مدیر برنامه اسپانیایی در اینستاگرام منتشر شد با برادر سامان تماس گرفتم و از کاری که سامان انجام داده سوال کردم. در آن زمان به من گفتند که این برگه تنها برای تست پزشکی است و قرارداد نیست.

وی افزود: وقتی قدوس و برادرش به سوئد برگشتند متوجه شدند که برگه امضا شده از سوی آنها بالاتر از قرارداد است. بعد از آن جلسه ای گذاشتیم و کارشناس زبان اسپانیایی برگه امضا شده از سوی سامان را برای ما خواند. در آن زمان رنگ سامان مثل گچ سفید شد و متوجه شد که باشگاه اسپانیایی به او کلک زده و گفته این برگه تنها تست پزشکی است. ما و قدوس به فیفا شکایت می کنیم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha