کد خبر: 77-هزار-کیلو-مرغ-زنده-توقیف-شد
۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
77 هزار کیلو مرغ زنده توقیف شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علي سبحاني" بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان طرح کنترل و بازرسی خودروهایی که مرغ زنده را قاچاق می کردند با به کارگیری تمام توان عملیاتی در کلیه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی اجرایی کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح 48 ساعته 21 دستگاه کامیون و کامیونت که بدون مدارک قانونی و مجوزهای مربوطه مرغ زنده به مقصد یکی از کشورهای همجوار حمل می کردند شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: در مجموع 77 هزار و 259 کیلو مرغ زنده که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می شدند کشف و برای توزیع در بازار به کشتارگاه انتقال داده شدند.

سرهنگ سبحانی اظهار داشت: در این رابطه 21 راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پلیس با افرادی که برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی مردم را احتکار یا قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و امید است شهروندان نیز هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha