کد خبر: 600-میلیارد-تومان-پروژه-مشارکتی-در-منطقه-10
۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳
600 میلیارد تومان پروژه مشارکتی در منطقه 10 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،حمید شهبازی در آئین بهره برداری از پروژه‌ های عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۰ اصفهان ارزش پروژه های مشارکتی منطقه 10 شهرداری را 600 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از این نظر در بین مناطق ۱۵ گانه، منطقه ‌ای ویژه و ممتاز به شمار می‌ آییم که امیدواریم با توجه به راهبردها و سیاست‌ های شهرداری تعداد پروژه ‌های مشارکتی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه تالار هنر با قدمتی بیش از دو دهه نقش موثر و قابل توجهی در حوزه‌ های نمایشی و تئاتر ایفا می‌ کرد، اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص عمرانی که برای این مجموعه به وجود آمده بود تالار هنر نیاز به مرمت و بازسازی داشت؛ در سال ۹۸ با پیمانکار قرارداد بسته شد و بخش‌ های زیربنایی، تاسیسات سالن اصلی، پلاتوها، اتاق گریم، رختکن، سرویس‌ های بهداشتی، سایت اداری و آسانسور بازسازی شد.

حمید شهبازی تصریح کرد: تالار هنر با صرف هزینه‌ ای بالغ بر 8 میلیارد تومان به صورت مشارکتی با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مرمت و بازسازی شد، همچنین با توجه به ظرفیت ‌های این منطقه در حوزه مشارکت‌ ها و استفاده از سرمایه‌ های بخش خصوصی، پروژه مشارکتی مجموعه تجاری اداری میثم را در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع با صرف هزینه ‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث کردیم.

وی ارزش پروژه های مشارکتی منطقه 10 شهرداری را 600 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این نظر در بین مناطق ۱۵ گانه، منطقه ‌ای ویژه و ممتاز به شمار می‌ آییم که امیدواریم با توجه به راهبردها و سیاست‌ های شهرداری تعداد پروژه ‌های مشارکتی را افزایش دهیم.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ۵۴ پروژه در منطقه ۱۰ اجرا شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی و مابقی در شهرداری منطقه پس از طی فرآیند اداری و قانونی انتخاب پیمانکار اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ تعداد پروژه‌ های عمرانی این منطقه نسبت به سال ۹۷ رشد ۸۳ درصدی داشت و در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته تعداد پروژه ‌های عمرانی منطقه ۱۰۳ درصد افزایش داشته است. درصدد اجرای پروژه‌ هایی هستیم که اثرگذاری آن در زندگی مردم مشخص باشد.

شهبازی با اشاره به قرارگیری مسیر پروژه رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۰، گفت: برای اجرای مسیر رینگ در این منطقه باید ۲۰۰ هزار مترمربع از اراضی را آزادسازی می‌ کردیم که خوشبختانه در زمان مقرر بدون تاخیر انجام شد، همچنین آزادسازی فضای لازم سه ایستگاه خط دو مترو شامل ایستگاه‌ های لاله، شاهد و قدس انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha