کد خبر: 6-ساعت-عملیات-امدادی-برای-نجات-جان-مادر
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
6 ساعت عملیات امدادی برای نجات جان مادر باردار در میانه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی، زکریا عزتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میانه در تشریح عملیات گفت: عصر روز سه شنبه ۱۶ دی ماه 1399حوالی ساعت ۱۵:۰۰ به دنبال گزارش اورژانس شهرستان میانه مبنی بر وضعیت نامساعد مادر باردار در روستای هش آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان میانه و لزوم امدادرسانی، بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادی شهید احمدی عجمی جمعیت هلال احمر این شهرستان به همراه یک نفر ماما به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مسیر این روستا به علت کوهستانی بودن و بارش های اخیر مسدود شده و امکان دسترسی با خودروهای معمولی را غیر ممکن ساخته و نیاز به تجهیزات و خودروی کمکدار بود که تیم امدادی پایگاه امدادی شهید احمدی عجمی جمعیت هلال احمر میانه با کمک خودروی کمکدار عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان میانه با اشاره به صعب العبوربودن محور افزود: تیم اعزامی بعد از ساعتها عملیات مداوم و نفسگیر خود را به روستا رسانده و بعد از تثبیت وضعیت مادر باردار وی را به بیمارستان خاتم الانبیاء میانه انتقال دادند. این عملیات بعد از 6 ساعت امدادرسانی طاقت فرسا در ساعت ۲۱:۰۰ خاتمه یافت.

روستای هش آباد از توابع بخش مرکزی میانه در دهستان گرمه جنوبی، در ۵۵ کیلومتری جاده میانه – خلخال قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha