کد خبر: 41-مرکز-منتخب-جامع-خدمات-سلامت-آماده-خدم
۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر درخشان با اشاره به اینکه مراکز جامع خدمات سلامت و کلیه مراکز و خانه های بهداشت به جز مراکز پاک آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند ، عنوان کرد: مراکز منتخب جامع خدمات سلامت برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی در شیفت عصر نیز فعال هستند و به هر بیماری که دچار علائم کرونا باشند خدمت رسانی می کنند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مراکز تست رپید و پی سی آر در مراکز جامع خدمات سلامت و مراکز منتخب درمان کرونا برای بیماران انجام می شود، گفت: اطلاعات بیماران کرونایی در سامانه ثبت می شود و نسبت به آموزش و انجام تست رپید برای اطرافیان بیمار اقدامات لازم انجام می شود.

دکتر درخشان با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی گروه های پر خطر در معرض خطر قرنطینه قرار می گیرند، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر آمار مراجعه به مراکز منتخب در حال افزایش است و مهم ترین دلیل این اتفاق بی توجهی مردم به دستور العمل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه مراجعات مردمی در هفته اخر بهمن ماه و هفته اول اسفند ماه افزایش یافته است، افزود: متاسفانه استفاده از ماسک در بین برخی از افراد کمرنگ شده و با شب نشینی ها و شرکت در مجالس شادی فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نمی کنند.

دکتر درخشان با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی نیز خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه شناسایی بیماران و ارائه خدمات مراقبتی،  معیشتی و اموزشی انجام شد، عنوان کرد: از مجموع 250 مرکز و خانه بهداشت ، 41 مرکز در اختیار بیماران کرونایی است تا خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha