کد خبر: 305-ابتلای-جدید-به-ویروس-کرونا-در-اصفهان-ف
۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،آرش نجیمی بیان کرد: در شبانه روز اخیر یک هزار و 413 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان تست کرونا دادند که از این تعداد نمونه گیری، تست کرونای 305 بیمار در اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل مثبت اعلام شد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته از این تعداد بیمار جدید کرونایی شناسایی شده 128 نفر با علائم بالنی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

نجیمی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 94 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

این مقام مسئول در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا بیان داشت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 33 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 24 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان گفت: در حال حاضر یک هزار و 8 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 293 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه  و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha