کد خبر: 3-كشته-و-2-زخمي-در-محور-لردگان-ايذه
۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "سيدغلامعلي نوربخش" گفت: مقارن ساعت 2400 شب گذشته و در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف در محور "لردگان-ايذه" و در حوالي روستاي "ناغان-عليا" بلافاصله مأموران پليس راه "لردگان-رامهرمز" به همراه نيروهاي امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مشاهده کردند، يك وانت نيسان با يك سواري پژو آردي برخورد كرده و خودرو پژو آردي دچار حريق شده است.

وي افزود: بر اثر اين حادثه يكي از سرنشينان پژو آردي متاسفانه در صحنه تصادف فوت كرده و 3 سرنشين ديگر آن به همراه راننده وانت نيسان مجروح و توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان شهداي شهر "لردگان" منتقل شدند كه متاسفانه 2 تن از سرنشينان پژو آردي نيز بر اثر شدت سوختگي و جراحات وارده در بيمارستان فوت كردند.

رئيس پليس راه استان با بیان اینکه علت وقوع اين حادثه توسط كارشناسان، تجاوز به چپ از محور راه از سوي راننده وانت نيسان اعلام شده است از رانندگان خواست به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد بروز چنين اتفاقات دلخراشي نباشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha