خسارت تمامی مسافران پروازهای شکایت شده پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: تمامی زیان مسافران پروازهای هفته گذشته که فرود اضطراری داشته در صورت شکایت مسافران پرداخت می‌شود.

صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ها ، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس اعتراض مسافران ایران ایر تور و کیش ایر و کاسپین به پاسخ گو نبودن این شرکت ها در پی فرود اضطراری در محلی به جز مقصد سازمان هواپیمایی کشوری به این موضوع ورود کرده و زیان مسافران به طور قطع طبق قانون حقوق مسافری جبران می‌شود.

وی ادامه داد: نقص فنی علت بروز برای دو پرواز کیش و کاسپین و مسافران شکایت را ثبت کنند.

صدیق نیا اظهار کرد : پرواز کاسپین در مسیر ایروان به فرودگاه امام خمینی به علت نقص فنی‌در فرودگاه‌ تبریز به زمین می‌نشیند و پس از ایمن شدن شرایط پروازی بدون آنکه مسافران پیاده شوند دوباره پرواز انجام می شود.

مدیر کل سازمان هواپیمایی تاکید کرد:پرواز کیش _ تهران کیش ایر با توجه به بروز نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در در اصفهان می شود که زمینه ساز تاخیر بیش از ۴ساعت می‌شود.

وی افزود: مسافران با توجه به شیوه نامه حقوق مسافر در صورت انجام شکایت رسیدگی و جبران خسارت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha