اجرای بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از اقدامات موثر در حوزه نگهداشت معابر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات موثر و شایسته ای در حوزه نگهداشت معابر و شبکه سواره رو و پیاده روها و برخی بوستان های سطح منطقه صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در بهسازی و نوسازی آسفالت معابر بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه به صورت مکانیزه، نیمه مکانیزه، روکش دستی و لکه گیری در ۱۹۷ معبر اصلی و درجه دوم و سوم توزیع و اجرا شده است.

سیفی در ادامه گفت: در حوزه بهسازی شبکه اصلی و فرعی آب های سطحی نیز ، بیش از ۱۴ کیلومتر عملیات بهسازی، مرمت نهر و جدول و احداث کانیو و نهر روسی در ۱۱۲ معبر سطح منطقه انجام شده است.

 شهردار منطقه ۱۷ افزود: از دیگر برنامه های در دست اقدام این حوزه، احیا و فعال سازی دو کانال ابطحی و جوانه است که در مرحله مطالعاتی و انعقاد قرارداد بوده و به زودی به منصه اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اجرای عملیات پیاده رو سازی و مناسب سازی ویژه توان یابان گفت: در این بخش، بیش از ۱۷ هزار متر مربع در ۱۵ معبر و ۴ بوستان نیز انجام شده است.

سیفی در پایان گفت: به منظور تامین ایمنی بستر سواره رو و پیاده رو معابر و در راستای جلب رضایت شهروندان و ایجاد تردد امن برای آنان، این روند در حوزه توسعه و نگهداشت معابر به صورت مستمر و روتین در قالب همسطح سازی دریچه، لکه گیری و روکش و .. همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اقدامات به همت معاونت فنی و عمران در سطح منطقه  ۱۷ در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha