«اسرائیل»؛ پنجره شکسته

یک سال از عملیات طوفان الاقصی و هجوم بی سابقه گروه مقاومت حماس به مواضع رژیم صهیونی و ورود به سرزمین های اشغالی در مجاورت نوار غزه که موجب تحقیر امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر شد؛ می گذرد.

در این یک سال گروه های مختلف مقاومت از یمن، عراق و لبنان بارها سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داده و در بالاترین سطح درگیری ها دوبار جمهوری اسلامی در دو عملیات موفقیت آمیز « وعده صادق » با موشک های بالستیک و هایپرسونیک پایگاه های نظامی رژیم اشغالگر قدس را مورد حمله قرار داده، و جبهه مقاومت وارد مرحله جدیدی شده است.

در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل که از رسیدن به اهداف ادعایی خود: نابودی حماس و تونل های زیر زمینی غزه و از بین بردن ذخایر تسلیحاتی و دفاعی حزب الله یا پاسخ نظامی به جمهوری اسلامی درمانده است در این مدت بزرگان و سران مقاومت همچون « سید حسن نصرالله »، « اسماعیل هنیه » و بسیاری از فرماندهان مقاومت و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی را به شهادت رسانده و به کشتار وحشیانه مردم بی دفاع در فلسطین و لبنان پرداخته است.
شکسته شدن هژمونی نظامی و امنیتی اسرائیل و رو شدن پوشالی بودن ادعای گنبد آهنین، آشکار شدن چهره واقعی و جنایتکار آنها برای بسیاری از مردم جهان که منجر به بالا گرفتن اعتراضات مردمی در صحنه بین الملل علیه جنایات بی سابقه این رژیم جعلی و جنایتکار شد؛ عقب نشینی آمریکا از همراهی و حمایت صهیونیستها در برخی تصمیمات و اقدامات احمقانه، همگی از شکست های مختلف این رژیم جنایتکار بعد از وقوع عملیات طوفان الاقصی است که پس لرزه های آن در اعتراضات داخلی ساکنان سرزمین های اشغالی به رهبران رژیم صهیونی به خوبی قابل لمس و مشاهده است.
اسرائیل امروز مانند پنجره شکسته ای است که هر یک از گروه های مقاومتی جرأت و شجاعت حمله به آن را پیدا کرده اند و به راحتی نقاظ مختلف سرزمین های اشغالی یا اهداف دیگری که منافع صهیونیستها در آن باشد را بدون هیچ ترس و واهمه ای مورد حمله مورد حمله و هجوم قرار می دهند و تداوم و استمرار این حرکت یقینا منجر به شکستن کامل این پنجره و نابودی کامل رژیم صهیونی خواهد شد.

همان طور که رهبر معظم انقلاب بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی فرمودند: « رژیم صهیونیستی بعد از علمیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر دیگر رژیم صهیونیستی قبل نخواهد شد.» و در تازه ترین بیان خود بعد از عملیات وعده صادق دو اظهار داشتند که اسرائیل به هفتاد سال قبل عقب رانده شد تا فقط به فکر حفظ موجودیت خود باشد. یقیناً جبهه مقاومت با این دستاوردها و موفقیت ها بیشتر از گذشته به پیش خواهد رفت و اتحاد و انسجام بیشتری خواهد یافت و شهادت رهبران مقاومت نه تنها خللی در عزم و اراده راسخ جریان مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث گسترش و استحکام آن و تشکیل یک شبکه منسجم از افغانستان تا یمن و از ایران تا لبنان و فلسطین خواهد شد تا با قدرت ایمان و بهره بردن از تجربه این سالها ضربات نهایی را بر پیکره مستکبران عالم یعنی اسرائیل و آمریکای جنایتکار وارد سازد.

هر چند عده ای در داخل غافل از اهمیت و حساسیت برهه زمانی و قرار گرفتن در آستانه وقوع انقلاب جهانی و ظهور خورشید عالم تاب عدل و عدالت مشغول دعواهای کوچک و بی ارزش سیاسی و منازعات قدرت هستند اما باید آگاه و هوشیار باشیم که هر گونه کوتاهی در این دوران غیرقابل جبران بوده و می تواند نقش ایران اسلامی در برقراری حکومت الهی منجی عالم مهدی موعود(عج) را متأثر گرداند. لذا همه باید گوش به فرمان رهبر عزیزمان و با حفظ روحیه ایمان و اطاعت پذیری آماده و مهیای این امر عظیم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha