آماده سازی زیرساخت های حوزه شهری، حمایت از اجراهای نمایشی است

 دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان گفت: هر اقدام شایسته ای که برای فرهنگ و هنر انجام شود، یک سرمایه گذاری در حوزه شهری بوده وآماده سازی زیرساخت های لازم در حوزه شهری و حمایت از اجراهای نمایشی است

به گزارش طبنا، هادی اصغری دبیر این دوره از جشنواره که به اتفاق مدیرکل و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشستی با اعضای شورای شهر، گفت: جشنواره تئاتر استان به عنوان با سابقه ترین و مهم ترین رویداد تئاتری هر استان محسوب می شود.

وی افزود: پرداختن به سبک زندگی اسلامی- ایرانی، معرفی هنرمندان، مشاهیر، شخصیت‌ها، قهرمانان و شهدای شاخص استان مضامین مرتبط با فرهنگ و هنر بومی، دفاع مقدس، ایثار و فداکاری، فرهنگ استقامت و مقاومت از جمله موضوعاتی است که در این دوره از جشنواره به آن توجه شده است.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ادامه ضمن بیان این مطلب که، بهداشت و سلامت خانواده، هویت ایرانی اسلامی، امنیت شهروندی در محیط زندگی و جوانی جمعیت هم از موضوعاتی است که هنرمندان عرصه نمایش می توانند در خلق و تولید آثار خود در این جشنواره به آن توجه کنند.

اصغری با اشاره به این که مخاطب اصلی تئاتر، مردم هستند، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر موجب شور، نشاط و توسعه فرهنگ عمومی خواهد شد.

وی گفت: مازندران و شهر ساری به عنوان مرکز استان، قابلیت برگزاری و میزبانی رویدادها و جشنواره‌های ملی و بین المللی دارد از همین رو درخواست و مطالبه هنرمندان از شورای اسلامی شهر و شهرداری ها مشارکت در برگزاری چنین رویداد های هنری، آماده سازی زیرساخت های لازم در حوزه شهری و حمایت از اجراهای نمایشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha