ممنوعیت ثبت نام دانش آموزان فاقد مجوز و غیرمجاز اتباع در مدارس

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: حتی یک مورد هم نباید شاهد ثبت نام دانش آموزان فاقد مجوز و غیرمجاز افغانستانی در مدارس استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان و سایر اعضا، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) با محور پروژه مهر برگزار شد.

استاندار کرمان در این جلسه گفت: مشکل انشعاب آب، برق، گاز و تلفن مدارس بایستی حل شود تا اختلالی در عملکرد آنها پیش نیاید.

محمد مهدی فداکار گفت: مقتضی است مدیران مدارس در خصوص رفع مشکلات پیگیری کنند، فرمانداران هم کمک کنند تا قبل از بازگشایی مدارس چالش ها حل شود.

وی ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد شهدا و نماز در مراسم بازگشایی مدارس اظهار داشت: پروژه مهر مهمترین پروژه ملی کشور است و درصد بسیار بالایی از مردم درگیر آن هستند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: حتی یک مورد هم نباید شاهد ثبت نام دانش آموزان فاقد مجوز و غیرمجاز افغانستانی در مدارس باشیم، تکریم همکاران پیشکسوت در دستور کار مراسم بازگشایی مدارس قرار گیرد، مدارس غیردولتی باری از دوش آموزش و پرورش برداشته اند و اشتغال زیادی ایجاد کرده اند، لذا نظارت بر آنها ضروری است.

بر پایه این گزارش، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان، مدیر ستاد اقامه نماز، فرماندار شهرستان کرمان و...و با حضور مجازی مدیران و روسای آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستان ها در سالن پیامبر اعظم (ص) با دستور کار پروژه مهر و بازگشایی مطلوب مدارس، بررسی نهایی وضعیت انشعابات مدارس به ویژه مدارس تازه تاسیس و نوساز، بررسی مشکلات و چالش های آموزش و پرورش در زمینه تامین نیروی انسانی، ساماندهی، صدور ابلاغ و...برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha