سفر رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به جنوب کرمان

رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استفاده از بالگرد و با هدف رصد هوایی حوزه سرزمینی جنوب کرمان به این مناطق سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ هواپیمای حامل اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در فرودگاه جیرفت به زمین نشست.

مراسم استقبال از رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل فرودگاه جیرفت با حضور حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت و رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی استاندار، احمد بلندنظر فرماندار جیرفت و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سفر و حضور رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دعوت بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان‌ های جیرفت و عنبرآباد و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رقم خورد؛ تا ظرفیت مناسبی برای تقویت زیرساخت‌ های اساسی جنوب کرمان در راستای ارتقای امنیتی و سرمایه‌ گذاری در منطقه شکل گیرد.

همچنین؛ رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار است طی دو روز در حوزه مسائل امنیتی استان کرمان با مسوولان جلساتی را برگزار و بازدیدهای میدانی جهت انجام تصمیمات کارشناسی داشته باشند.

رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استفاده از بالگرد و با هدف رصد هوایی حوزه سرزمینی جنوب کرمان به این مناطق سفر کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد؛ با اشاره به سفر اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی به استان کرمان گفت: اولین سفر رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به استان کرمان و آغاز این سفر از جیرفت خواهد بود.

بهنام سعیدی تصریح کرد: لذا اولین سفر کاری رسمی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان کرمان اختصاص یافت، و اعضای کمیسیون در نظر دارند تا ضمن حضور در منطقه جنوب استان کرمان به مناطق شمال استان کرمان نیز سفر و از نزدیک با نظام مسائل امنیتی این مناطق آشنا شوند.

وی ابراز داشت: این سفر با هدف بررسی روند زیر ساخت های امنیتی جنوب کرمان و ارتقای شاخص های توسعه ای منطقه صورت گرفته است و کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ ترین معضل موجود بحث اتباع بیگانه است؛ در جنوب استان کرمان اگر چه اکثر شهرستان‌ ها ممنوع هستند، اما شاهد حضور اتباع بیگانه غیرمجاز در این مناطق هستیم که مسائلی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کرمان از جمله استان هایی است که نیازمند توجه بیشتر و حمایت بیشتر دولت است، ابراز امیدواری کرد: در این سفر اقدامات مهم و ارزشمندی در راستای توسعه و امنیت جنوب کرمان رقم بخورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: پیگیر هستیم در پی این دیدارها و پیگیری‌ ها موضوعات مهم به قانون تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha