رئیس بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر گفت: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و سفر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۲ طرح هادی در ۴۶ روستای سطح این شهرستان اجرا شد.

به گزارش طبنا،امید حق پناه گفت : از این تعداد ۱۰ طرح به صورت پایلوت در سطح روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اجرای طرح هادی در ۴۶ روستای قائمشهر

وی با اشاره به میزان اعتبار۳۵۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی برای اجرای طرح هادی این ۴۶ روستا،در خصوص اجرای طرح هادی در سطح ۱۰ روستای این شهرستان، گفت: در روستای جنید و لاکپل با حجم ۷۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ، روستای ترکمن خیل به طول یک کیلومتر زیرسازی و آسفالت و روستای کاوان آهنگر هم به طول یکهزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در روستای طارسی کلا با حجم ۸۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، روستای شهرودکلا به طول ۴۰۰ متر زیرسازی و آسفالت و روستای کوتنا هم با حجم ۸۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر اجرای ابنیه و زیرسازی و آسفالت روستای ریکنده را ۲۰۰ متر و اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت روستای رکابدارکلا را ۶۰۰ متر اعلام کرد.

حق پناه در پایان در خصوص اجرای طرح هادی در دست اجرا سطح این شهرستان، گفت: مقرر گردید تا امسال از محل کمیته برنامه ریزی طرح هادی در سطح ۷۲ روستای این شهرستان اجرا شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha