آغاز ساخت فیلم سینمایی انتظار در آباده

فیلم سینمایی انتظار در شهرستان آباده جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت فارس، سبیلی کارگردان فیلم انتظار گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی به موضوع ایثار و شهادت خواهد پرداخت و مادری را به تصویر کشیده که در اواخر عمر خود، فرزندانش را دور هم جمع می‌کند.


او به استفاده از ظرفیت‌های شهرستان آباده در این فیلم اشاره کرد و افزود: منبت شهر آباده و معدن خاک نسوز استقلال این شهر از جمله ظرفیت‌هایی هستند که در این فیلم به آن پرداخته و معرفی شده است.


کارگردان فیلم انتظار گفت: در فیلم انتظار که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی آباده ساخته خواهد شد، چهار بازیگر سینما و تلویزیون و جمعی از بازیگران بومی به ایفای نقش خواهند پرداخت.


سبیلی افزود: سیاوش چراغی پور، رابعه مدنی، محمد اعلایی و فرناز زوفا از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که قرار است به مدت ۲۵ روز فیلمبرداری شود.


شهردار آباده هم در بازدید از روند فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: شهرداری آباده برای نمایش ظرفیت‌های شهرستان آباده از جمله هنر منبت و معدن خاک نسوز استقلال از هنرمندان حمایت می‌کند.


مهدی شاکر افزود: در فیلم سینمایی انتظار هنر منبت شهر آباده به عنوان شهر جهانی منبت معرفی خواهد شد تا این ظرفیت بیش از پیش به مردم شناسانده شود.


فیلم انتظار ششمین فیلم امید سبیلی است که قرار است پس از طی مراحل تولید و تدوین از شبکه‌های سیما پخش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha