مدیر امور برق شهرستان قائمشهر، گفت: در دومین روز از هفته دولت ۹ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرکزاری سلامت(طبنا) مازندران، کیوان قبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از این تعداد؛ نصب ترانس و اصلاح شبکه توزیع برق روستای پایین لموک با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: به مناسبت هفته دولت نصب ترانس و اصلاح شبکه روستای شیخ گلی هم افتتاح شد.

وی اعتبار این پروژه ها را در روستاهای شیخ گلی و پایین لموک بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیر امور برق شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: در شش ماه اخیر در ۲۵ روستای شهرستان پروژه رفع ضعف ولتاژ برق انجام شده است و همچنین در سطح شهر قائمشهر هم نسبت به نصب ۱۰ ترانس برق اقدام کرده ایم .

قبادی پروژه های این هفته را در روستاهای قادیکلای بزرگ، پرچیکلا، هفت تن، دیوکلا سفلی، صنم حاجیکلا و گل افشان اعلام کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه نصب ترانس ، اصلاح شبکه و نصب ترانسفورماتور بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قائمشهر اقدامات صورت گرفته امسال را در حوزه های احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانس، نصب پایه و اصلاح شبکه و نصب ترانس ، اصلاح و احداث خط ۲۰ کیلوولت، بهسازی شبکه های فرسوده، مرمت بافت فرسوده روستایی ، خطوط ۲۰ کیلوولت چاه های محوری کشاورزی ، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، نصب و اصلاح انشعابات متقاضیان شهری و روستایی و... اعلام کرد .

قبادی در پایان اعتبار هزینه شده این طرح ها را بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha