۶ آتش‌نشان خانم در زنجان جذب می‌شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان،گفت: با پیگری‌های استان زنجان مجوز جذب ۱۲۱ استخدام نیروهای آتش‌نشانی به صورت پیمانی از سازمان شهرداری‌ها اخذ شده است که از این تعداد ۶ نفر خانم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه با پیگری‌های استان مجوز استخدام نیروهای آتش‌نشانی به صورت پیمانی از سازمان شهرداری‌ها اخذ شده است، بیان کرد: در تلاش هستیم ثبت نام این آزمون در اواسط مهرماه سال جاری آغاز و آزمون کتبی نیز در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه مجوز جذب به تعداد ۱۲۱ آتش‌نشان صادر شده است، بیان کرد: این نیروها  پس از قبولی  در آزمون کتبی و عملی در سه شهرداری زنجان، خرم‌دره و ابهر فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، با اشاره به اینکه با توجه به ضرورت حضور بانوان در عملیات‌های آتش‌نشانی برای نخستین بار استان زنجان پیش قدم شده که مجوز جذب این افراد صادر شود، بیان کرد: از ۱۲۱ مجوز جذب اخذ شده تعداد ۶ نفر خانم خواهند بود هر چند استان زنجان مجوز بیشتری درخواست داده بود اما با این تعداد موافقت شده است.

خلجی با اشاره به اینکه این اتفاق برای نخستین بار در زنجان روی می‌دهد، گفت: با توجه به نوع فعالیت آتش‌نشانان و عملیاتی بودن فعالیت این قشر مقاومت برای این جذب بالا بود که با پیگیری استان محقق شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha