۲۵۴ روستای استان زنجان نیازمند بازنگری طرح هادی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: در حال حاضر ، در ۴۱۹ روستای استان زنجان طرح هادی بازنگری شده است و ۲۵۴ روستا نیز  نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران با اشاره به بازنگری  طرح هادی در ۵۸ روستای استان، اظهار کرد: این طرح با با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن در راستای توسعه و آبادانی روستاها در حال انجام است.

وی ادامه داد:  بازنگری طرح‌ هادی روستایی با هدف شتاب‌ بخشی به بهسازی سکونت‎گاه‌ها , رفع محرومیت و فراهم‌ کردن زمینه توسعه روستاها انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، طرح هادی روستاها در دوره ۱۰ ساله پس از تهیه آن بازنگری می شود تا نیازهای جدید برای توسعه روستا شناسایی و برنامه ریزی لازم براساس نیازهای جدید انجام شود ،تصریح کرد: بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه این جوامع دارد گفت که با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت.

خواجه ای یادآور شد: در حال حاضر ، در ۴۱۹ روستای استان طرح هادی بازنگری شده و ۲۵۴ روستا نیز  نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است، که در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی تمامی روستاهای استان را دارد.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی درروستاها تلاش دارد تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی درجهت توسعه و تقویت روستا ها قدم بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha