طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان فارس آغاز شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان از نیمه شهریور سالجاری آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان از نیمه شهریور سالجاری آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.


مهدی حسنی با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفان محور برگزاری این طرح است افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم و التحریر، کیف و کفش ، مانتو مدارس و ... نیز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است.


حسنی با اشاره به بهره گیری کامل از ظرفیت نهادها و سازمانهای نظارتی در سطح استان بعنوان گشتهای مشترک و چندین گشت روزانه جهت حفظ آرامش بر بازار برنامه ریزی شده است، اضافه کرد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها (اداره کل صنعت، معدن و تجارت) گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی قانونی انجام پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha