نابودی نهاد خانواده، سیاست دشمن برای انهدام جامعه است

فروپاشیدگی خانواده، مانند سرطان که در بدن، سلول‌ها را از بین می‌برد، جامعه و تمدن بشری را نابود می‌کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آیت الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز افزود: فروپاشیدگی خانواده، مانند سرطان که در بدن، سلول‌ها را از بین می‌برد، جامعه و تمدن بشری را نابود می‌کند.


امام جمعه شیراز با اشاره به اقدام سفیر استرالیا در ایران در تبلیغ همجنسگرایی تاکید کرد: در قرآن کریم و سایر ادیان توحیدی همجنس گرایی حرام است.


خطیب جمعه شیراز بیان کرد: گناه بزرگ قوم لوط این بود که مسیر طبیعی تشکیل خانواده و تولید نسل و رشد اجتماعی بشر را کنار گذاشته بودند و به یک انحراف بزرگ مبتلا شده بودند و از آیات قرآن کریم اینگونه فهمیده می‌شود که آنها همجنس گرایی را خلاف و گناه نمی‌دانستند بلکه این کار شنیع را به عنوان حق و آزادی انجام می‌دادند.


نماینده ولی فقیه در فارس گفت: متاسفانه دنیای لیبرال دموکراسی به اسم آزادی هرگونه رابطه جنسی را مجاز شمرد؛ در حالیکه جامعه شناسان و فیلسوفان غربی می‌دانند این اتفاق برای جامعه آن‌ها سم است و مقاله‌های متعددی در مورد فروپاشی خانواده نوشته اند و خودشان ادعا دارند که جامعه آنها در معرض نابودی قرار گرفته چرا که در اروپا تک زندگی کردن و همانند حیوان رفع نیاز کردن رواج پیدا کرده و تولید مثل به حداقل رسیده است.


امام جمعه شیراز با طرح این سوال که وظیفه ما چست پاسخ داد: ما یک مجموعه سیاست‌های کلی خانواده در نظام اسلامی داریم و رهبر انقلاب این سیاست‌ها را حدود ۱۰ سال پیش ابلاغ کردند و اگر در اجرای این سیاست‌ها کوتاهی کنیم، قطعا لطمه خواهیم خورد.


آیت الله دژکام تاکید کرد: در این سیاست‌ها رهبری فرمودند که تحکیم نهاد خانواده و رفع موانع رشد و شکوفایی بانوان باید جزء برنامه‌های هفتم توسعه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha