ماموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام

وزیر بهداشت در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بر همکاری دو مجموعه در اهداف مشترک حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (طبنا)پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در وزارت بهداشت، با وزیر بهداشت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، در این دیدار با اشاره به نیت و توان بالای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه سلامت، گفت: مأموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در رفع نیازهای حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم انسان سالم محور توسعه و پیشرفت است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات بزرگی در حوزه سلامت و صنایع دارویی در کشور انجام داده که بسیار ارزشمند است و این ظرفیت می‌تواند در خدمت محرومان باشد.

پرویز فتاح نیز با تبریک انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان وزیر بهداشت و با اشاره به سنگینی و سختی مسئولیت در شرایط کنونی کشور، تاکید کرد: ستاد اجرایی در ابعاد مختلف فعالیت دارد که خیلی از فعالیت‌ها محدود شده اما در حوزه سلامت نمی‌خواهیم محدودیت ایجاد کنیم بلکه به فکر توسعه خدمات و محصولات به ویژه برای اقشار نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به حوزه سلامت، جنبه مردمی و کمک به محرومان دارد، افزود: در حوزه دارو و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان درمان سرطان در تهران اقدامات مناسبی در زمینه کاهش هزینه‌های وزارت بهداشت انجام شده و اعتقاد داریم کمک ما به حوزه سلامت باید بر اساس اعلام کارشناسی و نیازمندی از سوی وزارت بهداشت باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha