کد خبر: 220716
۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
تلاش دولت در راستای جلب رضایت مردم است

رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: تمام تلاش دولت عمل در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)مسعود پزشکیان امروز _چهارشنبه چهاردهم شهریور_ در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت شایسته‌گزینی در انتصابات اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است.

وی افزود: افراد توانمند و شایسته به طور یقین در مدیریت‌ها حفظ خواهد شد، تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز اظهار کرد: امید است دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار گیرد.

وی افزود: تعبیر «صادق» که رهبر معظم در خصوص رئیس جمهور به کار بردند، نشان از اعتماد رهبری به ایشان دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به روحیه مردمی رئیس جمهور، گفت: عدالت‌خواهی، تبعیت از مقام معظم رهبری، سادگی، بی‌تکلفی و صمیمیت در کلام از جمله ویژگی‌های ممتاز دکتر پزشکیان است،

وی اظهار امیدواری کرد که با حفظ همین روحیه و نوع تعامل با مردم در گشایش امور ملت، رفع مشکلات و شتاب‌دهی هرچه بیشتر به پیشرفت‌های کشور موفق باشند.

در این دیدار سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف و جمعی دیگر از مسؤولان دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha