آیین اهدای لوازم‌ التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کرمان برگزار شد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: بخشی از کمک‌ های نقدی کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت اسناد، صرف تامین کیف، کفش و لوازم‌ التحریر دانش‌ آموزان مناطق کم‌ برخوردار استان کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، در تداوم پویش نیکوکاری کارکنان سازمان ثبت اسناد کشور در آیینی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جازموریان، لباس و لوازم‌ التحریر تامین شده از محل کمک‌ های نقدی کارکنان ثبت اسناد و املاک کشور به دانش‌ آموزان نیازمند اهدا شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: موسسه نان و رزق بهشتی از فروردین ماه سال جاری با تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مشارکت مسئولانه کارکنان و با هدف تلاش در جهت محرومیت‌ زدایی آغاز بکار کرده است.

وی افزود: اولین گام موسسه نان و رزق بهشتی "پویش نذر نان" در مناطق محروم بود، که به مرور و با کمک‌های خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک کشور دامنه فعالیت این موسسه گسترده‌ تر شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار داریم، بخشی از کمک‌ های نقدی همکارانم در سراسر کشور صرف تامین کیف، کفش و نوشت‌ افزار برای دانش‌ آموزان مناطق کم‌ برخوردار کشور شد.

هاشمی اضافه کرد: در حال حاضر جامعه هدف موسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، مناطق کم برخوردار استان‌ های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و در استان کرمان نیز تمرکز فعالیت‌ های محرومیت‌ زدایی، بر شهرستان جازموریان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha