دستگیری قمه کش پیست چمران سیرجان توسط دادستان+ فیلم

فردی که در پیست چمران شهرستان سیرجان با قمه مردم را مورد تهدید قرار می داد و شیشه خودروهای عبور را می شکست؛ با ورود شخص دادستان سیرجان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ این روزها طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان سیرجان در حال اجرا است و موضوعی که شاید برای اولین بار در کشور و در سیرجان به چشم می خورد؛ ورود شخص دادستان سیرجان به همراه نیروی انتظامی در بحث برخورد با مخلان امنیت و اراذل و اوباش در سطح شهر مخصوصا پارک ها و اماکن عمومی است.

مجتبی قدیمی، دادستان سیرجان با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و حضور شبانه روزی خود در ساعات غیرکاری به همراه نیروی انتظامی در سطح شهر و پارک ها به جمع آوی اتباع بیگانه و اراذل اوباش و.. می پردازد.

اخیرا فیلمی توسط دادسرای سیرجان در فضای مجازی پخش شد، که بازتاب زیادی در سطح کشوری و حتی رسانه ملی (اخبار ۲۰:۳۰ ) داشت؛ که در این فیلم، فردی در پیست چمران شهرستان سیرجان که محل استراحت و تفریح اکثر سیرجانی ها باشد، با در دست گرفتن قمه و تهدید همشهریان، اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و شکستن خودروهای عبوری می کرد.

دادستان سیرجان نیز با کمک نیروی انتظامی، شخصا به منزل این فرد رفت و وی را دستگیر کرد.

این موضوع موجب بازتاب زیادی در سطح شهر و حتی کشور شد و موجب قدردانی سیرجانی ها از دستگاه قضایی، دادستان و نیروی انتظامی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha