کد خبر: 220673
۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵
تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در کرمان

قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس استان کرمان با حضور سردار «به گذر» جانشین پلیس آگاهی فراجا برگزار و مهمترین تدابیر حوزه مقابله با جرائم واکاوی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس استان کرمان با حضور سردار « فرامرز به گذر» در کرمان برگزار و مهمترین تدابیر حوزه مقابله با جرائم واکاوی شد.

سردار"به گذر"در قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس استان کرمان که با حضور سردار "فرشید"فرمانده انتظامی استان، سردار "روانبخش" جانشین فرمانده انتظامی استان، سرهنگ "محمدرضا اکبری" معاون مبارزه با سرقت فراجا سرهنگ "میرحبیبی" رییس پلیس آگاهی استان، روسای پلیس های تخصصی، روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان کرمان که به صورت برخط برگزار شد؛ اظهار داشت: برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل جرائم حوزه هر کلانتری مهم است و باید در اولویت کار کلانتری ها قرار گیرد.

وی در این نشست؛ اشاره ای به سهم و نقش دستگاه ها و مردم در بحث پیشگیری از سرقت و جرائم داشت و گفت: مهمترین راه پیشگیری از جرائم، استفاده از دستگاه های الکترونیکی از قبیل نصب دوربین در محل های جرم خیز است.

این مسئول انتظامی هدف از تشکیل قرارگاه های مبارزه با سرقت را مدیریت، هم افزایی، مسئول سازی و هم گرایی نهاد ها و ارگان های دولتی و خصوصی در ایفای نقش خود در پیشگیری از سرقت و همچنین در راستای ارتقاء امنیت جامعه دانست.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این قرارگاه آرامش، امنیت و امداد خواهی مردم از پلیس را مطالبات به حق آنها دانست و تاکید کرد: ما با تمام توان در جهت دست یابی به این هدف باید تلاش و کوشش داشته باشیم و خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha