آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی به مناسبت ایام بازگشایی مدارس در استان زنجان

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت به مناسبت فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حسین منصوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت به مناسبت فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس در استان زنجان از ۱۰ شهریور لغایت ۱۰ مهر ماه اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح نظارتی با محوریت جلوگیری از گرانفروشی و مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی در واحدهای کیف و کفش ، پوشاک و لوازم التحریر در سطح استان اجرا می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان  زنجان، ادامه داد: این طرح در قالب اکیپ هایی متشکل از ۴ گروه بازرسی اداره کل صمت، ۷ گروه بازرسی اتاق اصناف و یک اکیپ از تعزیرات حکومتی اجرایی می گردد.

منصوری با اشاره به مبادی دریافت گزارشات مردمی عنوان کرد: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را به صورت تلفنی به شماره ۱۲۴ ، یا سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ گزارش دهند.

وی بیان کرد: گزارشات رسیده به محض دریافت رسیدگی شده و به طور میانگین حداکثر ۲ الی ۳ روزه نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha