افتتاح ۹ میلیارد طرح در شهرستان فهرج

فرماندار شهرستان فهرج از افتتاح ٩ میلیارد تومان پروژه شامل طرح های آبیاری، آسفالت معابر روستایی، مخابراتی و دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز و در آخرین روز از هفته دولت طرح آبیاری کم فشار در روستای عباسیه بخش مرکزی فهرج با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

علیرضا طیبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج در این آیین افتتاح این پروژه، اظهار داشت: طرح آبیاری کم فشار موتور پمپ عباسیه به مساحت ۴۰ هکتار و با میزان اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان بلاعوض اعتبارات ملی و ۲۲۰ میلیون تومان سهم آورده کشاورزان به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج افزود: با بهره‌برداری از این طرح، ۶۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی شده و برای ۴ نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.

بهره‌برداری از آسفالت معابر روستای فتح آباد

صادق پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج در آیین بهره‌ برداری از آسفالت معابر روستای فتح آباد، اظهار داشت: آسفالت معابر روستای فتح آباد به مساحت ۶ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن انجام شده است.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج نیز این آیین، گفت: در هفته دولت ۹۸ هزار متر مربع آسفالت معابر ۱۷ روستا و شهر فهرج به بهره‌ برداری می‌ رسد.

بهره‌ برداری از سایت مخابراتی روستای امام علی (ع) بخش نگین کویر

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج در آیین افتتاح سایت مخابراتی روستای امام علی(ع) بخش نگین کویر فهرج، اظهار داشت: برای سایت مخابراتی روستای امام علی(ع) ۶۴ میلیارد ریال هزینه شده است و در حوزه ارتباطات طی ۳ سال گذشته ۱۵ سایت به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه اینترنت و آنتن دهی، بیان کرد: طی یک سال گذشته یک سایت همراه اول به تکنولوژی ۴G ارتقاء یافت و ۷ سایت جدید ایرانسل با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G نصب و راه‌اندازی شده است.

افتتاح نمایندگی دامپزشکی بخش نگین کویر

سید سجاد حسینی‌ نسب معاون اداره کل دامپزشکی استان کرمان در آیین افتتاح نمایندگی دامپزشکی بخش نگین کویر با اشاره به نقش مهم شهرستان فهرج در مبارزه با بیماری‌ های دامی، اظهار داشت: از اهداف مهم ما در راه‌ اندازی نمایندگی دامپزشکی در بخش نگین کویر، کم کردن بعد مسافت، خدمات‌رسانی بهتر و صیانت از سرمایه‌ های دامی دامداران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha