پیش بینی ثبت نام بیش از ۷۵۰ هزار دانش در مدارس استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیش بینی ثبت نام بیش از ۷۵۰ هزار دانش در مدارس استان، گفت: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فرهنگی، افزود: تقویت ایمان و امید به آینده در نوجوانان و جوانان وظیفه مهم آموزش و پرورش برای حفظ آرمان‌ های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی برای تحقق آموزش با کیفیت، اظهار داشت: هماهنگی درون بخشی و برون بخشی به منظور تحقق آموزش با کیفیت با نگاه ویژه به مدارس عادی دولتی ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ضرورت هماهنگی برای تحقق آموزش با کیفیت، گفت: هماهنگی درون بخشی و برون بخشی به منظور تحقق آموزش با کیفیت با نگاه ویژه به مدارس عادی دولتی ضروری است.

رضایی بیان داشت: مدیر مدرسه رکن اصلی تحول در مدرسه است در نتیجه تسلط به جزئیات آئین نامه اجرایی مدارس برای مدیر ضروری است.

وی بر توجه ویژه به توسعه متوازن رشته های تحصیلی تاکید و تصریح کرد: هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش ضرورتی انکارناپذیر ناپذیر در راستای تحقق جهش تولید است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیش بینی ثبت نام بیش از ۷۵۰ هزار دانش در مدارس استان، گفت: بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است.

رضایی بر تکریم ارباب رجوع به ویژه اولیا دانش آموزان در زمان ثبت نام تاکید و بیان کرد: حفظ عزت و کرامت مردم در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان است.

وی خاطر نشان کرد: مدارس عادی دولتی اولویت اجرای فعالیت‌ها در ستاد بازگشایی مدارس(پروژه مهر) است؛ در نتیجه باید به رویکرد تمرکز بر ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس عادی دولتی توجه جدی داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز مدارس، گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر به منظور ایجاد موقعیت‌ های یادگیری در پروژه مهر سال ۱۴۰۳ مورد تاکید است.

رضا رضایی اذعان داشت: ظرفیت گروه‌ های آموزشی باید در راستای اهداف و مأموریت‌ های تعریف شده بهره برداری گردد؛ تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha