افتتاح ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان

استاندار کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون؛ ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان افتتاح شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح چهارشنبه ۷ شهریور ماه در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان و تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲، عنوان کرد: در شرایط سخت حاکم بر کشور با شهادت آیت‌ الله رئیسی و همراهان ایشان، همزمان با شروع مجلس جدید، با رهنمودها و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارها به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: دو مرحله انتخابات به خوبی برگزار و کابینه دولت جدید با رای بالایی از مجلس شکل گرفت و این مسئله فرصت خوبی برای همدلی و خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرده است.

استاندار کرمان ابراز داشت: هفته دولت، هفته ارائه خدمات به مردم است. خدماتی که شاید دولت در محوریت کار بوده اما در قالب نظام جمهوری اسلامی است.

فداکار از همراهی و تعامل نهادهای امنیتی و نظامی و دستگاه قضائیه در پیشبرد اهداف، تعالی استان و کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات قدردانی و بیان کرد: نتیجه این همراهی و هم‌ افزایی، موفقیت استان و فضای مثبت است.

وی با اشاره به وحدت مسئولان استان حول محور نماینده ولی‌ فقیه؛ ادامه داد: امام جمعه‌ کرمان هیچگاه در انتصاب‌ها و یا توصیه به یک انتصاب مداخله نکردند.

استاندار کرمان با اشاره به افزایش مشارکت اقتصادی در استان و امیدواری نیروی کار تصریح کرد: افزایش سهم استان در جی‌دی‌پی کار بزرگی بود که حفظ آن بسیار مهم است.

فداکار ابراز داشت: برای تحقق یک سرمایه‌گذاری و ایجاد تولید و اشتغال، همه دستگاه‌ها و نهادها کمک می‌کنند. طی سال جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان به بهره‌ برداری رسیده است.

وی گفت: اتاق بازرگانی استان طرفیت خوبی است که رتبه برتر کشوری را دارد و مباحث و کارهای اساسی را پیش می‌برد.

گفتنی است؛ در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان از اداره کل‌ های بیمه سلامت، آموزش فنی و حرفه‌ ای، امور عشایری جنوب کرمان، شرکت گاز، ثبت احوال، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی کرمان، شرکت شهرک‌ های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، راه و شهرسازی، امور مالیاتی و انتقال خون به عنوان دستگاه‌ های برتر تقدیر شد.

همچنین ۷۰ نفر از مدیران استان که در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همایش بین‌ المللی پیرغلامان حسینی به عنوان معین شهرستان‌ ها فعالیت داشتند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

افتتاح ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha