پلمب یک جایگاه عرضه سوخت خارج از شبکه در ساردوئیه

رییس حوزه قضایی ساردوئیه جیرفت از پلمب یک جایگاه سوخت به اتهام عرضه سوخت خارج از شبکه و همچنین مشارکت در قاچاق سوخت خبر داد و گفت: در این رابطه مسئول جایگاه به دستگاه قضایی احضار و تعدادی خودروی حامل قاچاق سوخت توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از دادگستری استان کرمان؛ احمدرضا عظیم نسب رییس حوزه قضاییه ساردوییه جیرفت گفت: پس از کسب گزارش های متعدد مردمی و ایجاد مشکلاتی برای کشاورزان و شهروندان در تامین سوخت خود و عدم عرضه سوخت به صورت مستمر و منظم در یکی از جایگاه های سوخت، دستور قضایی لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی با بیان اینکه مسئول جایگاه و کارکنان آن به دستگاه قضایی احضار شده اند تصریح کرد: جایگاه فوق از یکسال گذشته تاکنون و پس از برگزاری مزایده در اجاره شخص حقیقی و غیردولتی بوده است و اتهامات فوق متوجه شرکت تعاونی نیست.

این مسئول قضایی با اشاره به پدیده شوم قاچاق سوخت افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی صورت گرفته در چند روز اخیر تعدادی خودرو حامل قاچاق سوخت شناسایی و توقیف و همچنین چندین محل دپو سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

عظیم نسب خاطرنشان کرد: بررسی ها و تحقیقات اولیه حکایت از وجود و صدور برخی حواله های سوخت مشکوک دارد که عمدتا مربوط به وسایل نقلیه بزرگ و سنگین از قبیل دستگاه های راهسازی است و در منطقه درب بهشت وجود خارجی ندارند.

وی با بیان اینکه پرونده فوق به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد افزود: پرونده در حال تحقیقات مقدماتی از سوی سازمان اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی است و اطلاعات تکمیلی به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha