موضوع پیوند در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مغفول مانده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: موضوع مهم پیوند در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مغفول مانده است که در این راستا باید قدم های جدید و مثبتی برای بیماران پیوندی در سطح استان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، دکتر محمدرضا جمشیدی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان روز سه شنبه(۶ شهریورماه) در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، ضمن تبریک روز پزشک، اظهار کرد: خوشبختانه در سال های گذشته درسطح استان، در هدایت بیماران به  پیوند کلیه اقدامات خوبی صورت گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ولی متأسفانه با شیوع کرونا در چند سال گذشته پیوند کلیه در استان کاهش پیدا کرده و جز وظایفی است که باید پیگیر افرایش پیوند کلیه با همکاری انجمن خیریه کلیوی در استان باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه موضوع مهم پیوند در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مغفول مانده است، بیان کرد: در این راستا باید قدم های جدید و مثبتی برای بیماران پیوندی در سطح استان برداشته شود.

انجمن کلیوی زنجان با هدفی مشخص در ریل خدمت به جامعه  و آحاد مردم است

در ادامه مراسم دکتر محمد محرمی رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان ضمن تبریک روز پزشک، اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و همچنین تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی بوده و بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه انجمن خیریه کلیوی استان زنجان، یک صدا و هم صدا با برنامه و هدفی مشخص در ریل خدمت به جامعه  و آحاد مردم است، افزود: امیدواریم همانطور که انجمن کلیوی استان زنجان ر تمامی عرصه‌ها در سال های اخیر  موفق بوده است در سال‌های آتی نیز موفق‌تر باشد.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با یادآوری اینکه این انجمن در زمان کرونا بسیار کارساز و تاثیرگذار در حوزه کاری خود بود گفت: در زمانی که دانشگاه علوم پزشکی زنجان درگیر ویروس منحوس کرونا بود این انجمن توانست یک تنه بیماران حوزه خود را پوشش مناسب دهد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha