دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان

بمناسبت هفته دولت، استاندار کرمان، معاون و مدیران ستادی استانداری با حجت‌ الاسلام علیدادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بمناسبت هفته دولت، استاندار کرمان، معاون و مدیران ستادی استانداری با حجت‌الاسلام علیدادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

در این دیدار، استاندار کرمان به ارائه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم پرداخت.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان اظهار داشت: دولت شهید رئیسی با رفتار و عملکرد مردمی خود، پیوند بین دولت و مردم را صمیمانه‌تر کرد.

وی عنوان کرد: دوران شهید رئیسی بازگشت به آرمان‌ های اولیه انقلاب و خدمت صادقانه و بی‌ منت به مردم بار دیگر به عرصه آمد و شعار خدمت‌ رسانی به مردم و قشر نیازمند جامعه متاثر از فضای سه ساله خدمت شهید رئیسی است و خیر و برکات این رفتار و عملکرد ایشان، الگویی برای تمام مردم و مسئولان بوده است.

استاندار کرمان افزود: وظیفه ماست که در هر جایگاهی که هستیم، کمک حال مردم باشیم و از ظرفیت ها به نغع استان و مردم استفاده کنیم.

دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان


امام جمعه کرمان: شهید رئیسی از موضع اقتدار در صحنه بین‌ المللی حضور یافت

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهیدان خدمت، گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای قداست و جایگاهی در اعتقادات مردم است که همه ما برای حفظ این نظام و انقلاب اسلامی آماده ایم، هر آنچه داریم را فدا کنیم تا سربلندی و قدرت نظام را شاهد باشیم. این نظام نه تنها برای کشور ما، بلکه برای جهان اسلام و بشریت، مرکز خیرات و برکات است.

حجت‌ الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ادامه داد: امام خمینی(ره) نگاهی را در دولت‌های شرق و غرب ایجاد کرد؛ که وظیفه همه ماست از این آرمان‌ ها دفاع کنیم. دولت‌ ها نیز سهم قابل توجهی در این دفاع دارند .

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: در دولت شهید رئیسی، باورها به وضوح پررنگ و به یک گفتمان تبدیل شد و از موضع اقتدار و با منطق در صحنه بین‌ المللی حضور یافت و توانستیم حق ایران را در عرصه‌ های خارجی بیان کنیم و در بخش داخلی نیز گفتمان به سمت مردم‌ محوری حرکت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: دولت جدید استفاده از ظرفیت‌ ها و متخصصان داخلی را بدون نگاه جناحی برای حل مشکلات و ساختن کشور مهم دانسته که این رویکرد در شعارها و چیدمان دولت جدید به وضوح مشاهده می‌ شود و راه عبور کشور از چالش‌ها، همین نگاه ملی و مشارکت افراد در کنار یکدیگر است که می‌ تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

دیدار مدیران کرمانی با نماینده ولی‌ فقیه در استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha