تقدیر رئیس کل دادگستری استان کرمان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مدیر کل دادگستری استان کرمان به همراه معاونین خود با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز پزشک، با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیدار و از عملکرد وی در حوزه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دیدار گفت: انتخاب این روز برای ما افتخاری است، که در مسیری که حکیم ابوعلی سینا قدم برداشته است گام برمی‌ داریم.

دکتر مهدی احمدی نژاد افزود: این لباسی که امروز در دنیا برای فارغ التحصیلان می پوشند، بر گرفته از لباس ابوعلی‌ سیناست و در دنیا هنوز به عنوان یک مکتب علمی و اخلاقی از حکیم یاد می‌ شود.

وی گفت: همیشه کم و کاستی‌ هایی وجود دارد، که همه می دانیم. اما همه ما تلاش می کنیم کاری که می کنیم، در وهله اول مورد قبول خداوند و در مرحله دوم مورد قبول عموم مردم جامعه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن تشکر از حضور مسئولین دادگستری در دانشگاه گفت: آنطور که ما دیده‌ ایم، دادگستری کرمان در پیشگیری از جرم مانند بحث قاچاق سوخت و فساد در فوتبال بسیار خوب عمل کرد و این باعث افتخار ماست.

در ادامه این دیدار، مدیر کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا از جمله شهدای سلامت، امنیت، دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی، روز پزشک را به جامعه پزشکی و پرستاری استان تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: ما همیشه یاد عزیزانی که در سال های گذشته در شرایط کرونا جان خود را فدای تامین سلامت مردم کردند، را گرامی می‌ داریم.

وی خطاب به رئیس و معاونین دانشگاه گفت: برای تشکر و قدردانی از همه جامعه پزشکی و پرستاری استان کرمان، به شکل نمادین خدمت شما و همکاران رسیده و این روز را خدمت شما تبریک عرض می‌ کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به علت نام گذاری این روز تصریح کرد: بعد از گذشت چندین قرن از زندگی حکیم ابوعلی‌سینا، شخصیت و نام این حکیم بر تارک پزشکی دنیا می درخشد و افتخاری برای جامعه پزشکی و مردم ایران است.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: علی رغم همه کمبود ها و مشکلاتی که بحث درمان کشور را هم تحت تأثیر قرار داده است، مردم قدردان پزشکانی هستند، که بر اساس سوگندی که یاد کرده‌ اند، در حال خدمت به مردم هستند.

وی ضمن بیان اهمیت رسیدگی به سلامت مردم گفت: در عرصه پزشکی و درمانی هر چه مسئولین و دولتمردان هزینه کنند، سرمایه گذاری جهت حفظ سلامت مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان ساخت: ما در دادگستری در خدمت همه مردم استان هستیم و هرجا کاری از دست ما برآید برای حل مشکل، کمافی‌السابق در خدمت شما و مردم بوده و انشاالله از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی جهت پیشبرد اهداف بهره می‌ گیریم.

وی در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر، از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha