بهره مندی بیش از  ۱۳ هزار مددجوی زنجانی از خدمات مشاوره کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای آغاز فعالیت کلینیک خدمات مشاوره کمیته امداد استان زنجان تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی از خدمات مشاوره این کلینیک بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، روح اله صالحی با اشاره به اینکه کلینیک مشاوره رز کمیته امداد استان زنجان از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی از خدمات مشاوره این کلینیک بهره مند شده اند.


وی با اشاره به اینکه یکی از تاثیرگذارترین شاخص‌هایی که در بحث ایجاد زمینه کار و تلاش وجود دارد بحث مشاوره فکری و فرهنگی است، افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مرکز صورت گرفته و اقداماتی که در سطح استان انجام شد کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی اقدامالت خوبی در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از مهم‌ترین اهداف این کلینیک شناسایی زمینه‌های آسیب‌پذیری جامعه هدف در بخش‌های مختلف بوده و بررسی های لازم را کرده و در آن راستا برنامه‌ریزی می‌کند.

صالحی اظهار کرد: کلینیک تخصصی مشاوره‌ای رز در حال حاضر ۱۷ نفر روانشناس دارد که مشغول به فعالیت بوده و خدمات مشاوره ای را به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی افزود: تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آن‌ها از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه فرهنگی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در همین راستا، تقویت باورهای دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف به شمار می‌رود و برنامه‌های مختلفی به ‌منظور ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان استان زنجان با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

صالحی افزود: در همین راستا امسال از طریق مشاوران این نهاد جلسات فردی و گروهی اشتغال برای ۷ هزار و ۳۰۷ نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha