مدیر کل آموزش و پرورش مازندران؛گفت: دوره ابتدایی دوره شناسایی استعداد های بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

به گزارش طبنا، حسین کمالی، در آیین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی با تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: برپایی نمایشگاهی از آثار فاخر معلمان و دانش آموزان نشان از تجاربی ارزنده دارد و دست ساخته ها و تولیدات ارزشمندی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دوره ابتدایی دورانی است که هویت دانش آموز شکل می گیرد و دوران مهمی است و تجربه واقعی از زندگی را می توان برای دانش آموزان ترسیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: دوره ابتدایی دوره شناسایی استعداد های بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

کمالی گفت: در دوره ابتدایی باید شور و عشق آموختن را در دانش آموزان بوجود آورد و خوشبختانه آموزگاران استان مازندران در این بخش کارهای اثربخشی انجام دادند.

وی در ادامه بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی مازندران با همت معلمان و دانش آموزان استان برگزار شد تا تجربیات موفق و دانش را انتقال بدهند و به نوعی تجربه گردانی صورت پذیرد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران افزود: قریب به دو هزار و صد مدرسه ابتدایی در استان وجود دارد و ۲۸۱هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می کنندو خوشبختانه کیفیت آموزش ابتدایی در مازندران قابل قبول است.

کمالی از تلاش ، همدلی ، همراهی و وفاق تمامی معلمان و فرهنگیان استان مازندران در راستای اعتلای دانش آموزان و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تقدیر کرد.

وی خاطر نشان می شود: نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی آموزش و پرورش مازندران شامل ۴۰غرفه در بخش های طرح جابر بن حیان، طراحی و ساخت ابزارهای آموزشی، طراحی و ساخت ابزار های کمک آموزشی، مدارس تحولی در اردوگاه شهدای دانش آموز مازندران( بادله) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha