کلنگ مدرسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در کرمان به زمین زده شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد: با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛ کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه جسمی و حرکتی در کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی گفت: صبح امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه؛ با حضور دکتر حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه جسمی و حرکتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهر کرمان به زمین زده شد.

وی در آیین کلنگ زنی این مدرسه تخصصی از تحصیل بیش از ۴ هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در مدارس استان خبر داد و گفت: این مدرسه تخصصی با زیر بنای یکهزار متر مربع در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را منشا خیر و برکت دانست و افزود: توجه به فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان با نیاز های ویژه در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

رضایی از آغاز عملیات ساخت ۱۱۲ مدرسه در استان طی سه سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام نیز در دولت سیزدهم در استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha