اضافه شدن دو دستگاه مولد تولید برق اضطراری در کرمان

با حضور معاون بسیج و امور استان‌ های سازمان پدافند غیرعامل کشور؛ از ۲ دستگاه مولد تولید برق اضطراری در سازمان صمت و شرکت شهرک‌ های صنعتی کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ از ۲ دستگاه مولد تولید برق اضطراری در سازمان صمت و شرکت شهرک‌ های صنعتی استان کرمان؛ با حضور سردار محمد علی قمی معاون بسیج و امور استان‌ های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و رئیس سازمان صمت استان رونمایی شد.

معاون بسیج و امور استان‌ های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم، عنوان کرد: یکی از موضوعات در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل، تامین برق دستگاه‌ ها در زمان حوادث و شرایط خاص است.

سردار قمی تصریح کرد: برای استمرار خدمات ضروری به مردم و برای رفع کمبودهای مشکل برق، دستورالعملی را در قالب اینکه همه دستگاه‌ ها باید به مولدهای اضطراری تامین کنند، ارائه شد؛ که استمرار خدمات به مردم قطع نشود.

وی با اشاره به اینکه دوگانه سوز کردن نانوایی‌ ها در هر استانی در حال انجام است، گفت: تاکنون ۳۰ درصد نانوایی‌ ها در دستور کار قرار گرفتند و تلاش ما این است؛ که بتوانیم آن را به ۵۰ درصد برسانیم، ضمن اینکه دستگاه‌ ها، سازمان‌ های خدمات‌ رسان و بانک‌ها هم باید مولدهای اضطراری داشته باشند.

معاون بسیج و امور استان‌ های سازمان پدافند غیرعامل کشور، بیان داشت: سازمان صنعت، معدن تجارت و شرکت شهرک‌ های صنعتی استان دو مجموعه‌ ای هستند؛ که با مردم ارتباط زیادی دارند و با هزینه خودشان دستگاه مولد اضطراری را تامین کردند؛ که بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

ابراهیم کریمی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری نیز خاطرنشان ساخت: هماهنگی‌ هایی در استان برای تامین سوخت مولد اضطراری در سامانه صدف باید انجام شود.

وی تاکید کرد: باید در سطح ملی جلسه‌ ای میان شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی و اداره برق برگزار شود؛ که سوخت متناسب توزیع شود تا بتوانیم در پیک مصرف برق کمک کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha