تحقق رشد ۱۰ درصدی تولید ترانسفورماتور در سال جاری

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو موفق شده است در ۶ ماهه سال مالی شرکت های تابعه و ۴ ماهه سال مالی شرکت اصلی یک رشد ۱۰ درصدی را در تولید ترانسفورماتور بصورت همگن محقق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهدی صادقی روز چهارشنبه(۱۷ مرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان بمناسبت روز خبرنگار؛ با اشاره به افرایش ۵۰ درصدی سرمایه شرکت اظهار کرد: این موفقیت با همگامی سهامداران محقق شده است که ارتقای شاخص ها را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی برای بخش صنعت در نظر گرفته شده است، افزود: در این راستا گروه صنعتی ایران ترانسفو موفق شده است در ۶ ماهه سال مالی شرکت های تابعه و ۴ ماهه سال مالی شرکت اصلی یک رشد ۱۰ درصدی را در تولید ترانسفورماتور بصورت همگن محقق کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو  با اشاره به رشد ۳۰ درصدی فروش مقداری در طی ۶ ماهه سال مالی شرکت، بیان کرد: از ۷ هزار مگاولت آمپر به بیش از ۹ هزار مگاولت آمپر رشد فروش مقداری توسط این  شرکت انجام شده است.

صادقی ادامه داد: همچنین این شرکت یک رشد ۱۲۱ درصدی فروش داخلی و ۱۵۳ درصدی فروش صادراتی در این بازده زمانی توسط این شرکت انجام گرفته که بطور کلی از ۹۱۷ میلیارد تومان در شرکت اصلی طی ۴ ماهه به ۲ هزار میلیاردتومان رسیده ایم و در مجموع رشد ۱۲۴ درصدی فروش کل محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی مجموعه شرکت رشد ۷۳ درصدی در فروش داخلی و رشد ۱۲۱ درصدی در فروش صادراتی محقق شده است، افزود: در مجموع شرکت ایران ترانسفو یک رشد ۸۱ درصدی در کل فروش اتفاق افتاده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ، در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار ترانس ۵۰۰ مگاولت آمپر توسط این شرکت ظرف مدت ۶ ماه تولید شد، بیان کرد:حداقل زمان مورد نیاز برای طراحی و تامین و تولید این ترانس ۹ ماه است ولی در ۶ ماه تولید و در پست سعادت آباد نصب شد که اگر محقق نمی‌شد موجب قطعی برق و مشکلاتی در محدوده مورد نظر صورت می گرفت که مرهون تلاش همکاران مجموعه است.

صادقی تصریح کرد: ترانس دوم و سوم ۵۰۰ مگاوات آمپری نیز  تولید و به مرحله تست رسیده است و در پست سوهانک نصب خواهد شد و این سه ترانس جایگزین ۹ ترانس تک فاز ۱۶۶ مگاولت آمپری خواهد شد و از لحاط بهره وری ۷۰ درصد از جا و فضا را کاهش و موجب کاهش تلفات و افزایش بهره وری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار بودجه روزانه تولید برای شرکت ها تعین و ابلاغ شد، افزود: در این راستا سیاست شرکت به سمت تولید و فروش و نقد شوندگی  حرکت کرد بطوری که شرکت بازرگانی شرکت در ماه گذشته  توانست قریب به  ۸۰ درصد وجه محصولات فروخته شده را دریافت کند که رکورد بسیار شایسته ای بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با اشاره به نقدینگی مطالبات سنواتی شرکت گفت: بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان را از مجوعه توانیر دریافت شد،  ولی کماکان باتوجه به مشکلات نقدینگی کشور و ساختار اقتصاد صنعت برق بالغ ۴ هزار میلیارد تومان  مطالبات ما از مجموعه توانیر است.

صادقی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری سلامت در خصوص حوادث ناشی از کار در این شرکت اظهار کرد: خوشبختانه این شرکت در بخش سلامت  ایمنی کارگران بسیار فعال است و مواردی که منجر به حوادث ناشی از کار می باشد را رفع کرده است که در  یک سال اخیر در نهایت ۳ حادثه رخ داده است که جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش درمان نیز  اقدامات خوبی توسط این شرکت برای کارگران انجام شده است، عنوان کرد: انتقعاد قرارداد برای پوشش بیمه ای درمان با بیمارستان ها و پرداخت تمامی هزینه ها توسط شرکت انجام  می شود و همچنین برای حوادث ناشی از کار نیز مساعدت های ویژه ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha