ورود ۲ شرکت هواپیمایی و افزایش ۹ پرواز در مسیر کرمان تهران

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان از ورود ۲ شرکت هواپیمایی جدید به ناوگان فرودگاه بین المللی کرمان و افزایش ۹ برنامه پرواز دیگر در مسیر کرمان به تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی جزینی زاده در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان بیان داشت : اداره کل فرودگاه‌ های استان کرمان جهت ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت‌ رسانی به مردم و مسئولان، آماده پذیرش پروازهای برنامه‌ای در فرودگاه‌ های استان کرمان است.

وی افزود: از یکسال پیش و در پی وصول گلایه‌ های مردم و مسئولان، با حمایت‌ های استاندار و مدیران ارشد، علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان - مهرآباد و بالعکس، چند شرکت هواپیمایی به جمع شرکت‌ های هواپیمایی فعال اضافه شده است.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان تصریح کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B۷۳۷ در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳:۴۰ و روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۰۷:۴۰ از فرودگاه بین المللی کرمان به فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام می شود.

جزینی زاده افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر هم با هواپیمای B۷۳۷ یکشنبه ها ساعت ۲۱:۵۰، سه شنبه ها ساعت ۲۲:۱۰ و جمعه ها ساعت ۶ از فرودگاه بین المللی کرمان به تهران انجام می شود.

وی اظهار داشت: با ورود این دو شرکت هواپیمایی جدید، تعداد ۲ هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین المللی کرمان اضافه شده است.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان، بیان داشت: همچنین شرکت های هواپیمایی آسا جت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه ای به فرودگاه مرکز استان انجام می دهند.

جزینی زاده اعلام کرد : از یک سال پیش و در پی وصول گلایه های مردم و مسئولان با حمایت های مدیران ارشد ، علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد(تهران) و برعکس، شرکت های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم ایرو و کارون به جمع شرکت های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اداره کل فرودگاه های استان کرمان به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه ای در فرودگاه های استان کرمان را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha