پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بمناسبت روز خبرنگار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، طی پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام محسن روحی بدین شرح است:

اگر زحمات شما[خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌ شود؛ شما آن را حفظ می‌ کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌ دهید.(رهبر معظم انقلاب اسلامی)

خبرنگاران این مجاهدان بی ادعا، پرچمداران آگاهی و رزمندگان خط مقدم جنگ رسانه‌ ای جایگاهی بسیار مهم و ارزشمند دارند.

بی‌ شک تلاش‌ های این سربازان گمنام در سنگرهای قلم و دوربین نقش مؤثری در ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و همچنین از بین بردن فتنه‌ های دشمنان ایران عزیز دارد.

کار خبرنگاران به مانند چراغی است؛ که بخش‌ های تاریک جامعه را روشنی بخشیده و با انتقال مسائلی که در لایه‌ های مختلف جامعه وجود دارد، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و راه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند و در این راه رعایت صداقت، عدالت، ایمان، تعهد و نجابت بسیار مهم است.

هفدهم مرداد ماه که به یاد شهید گرانقدر «محمود صارمی» روز خبرنگار نامیده شده، فرصتی برای تقدیر از زحمات کسانی است؛ که با تلاش، تعهد و تحمل سختی‌ های فراوان به انعکاس حقایق می‌پردازند و با امیدآفرینی، رشد و توسعه کشور را رونق می‌ بخشند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه استان کرمان، برای فعالان این حوزه از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم.

محسن روحی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha