خبرنگاران، طلایه‌ دار آگاهی‌ بخشی و امیدآفرینی اند

عضو شورای قضایی و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، سالروز عروج آسمانی شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام سید مهدی هاشمی بدین شرح است:

"هر حادثه وقتی در چهار دیواری سکوت و بی‌ اعتنایی و غفلت قرار بگیرد خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به اینکه مبلغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند." (مقام معظم رهبری)

آیات قرآن و روایات معصومین علیهم‌ السلام در عرصه خبر، حکایت از اهمیت وافر این مقوله خطیر دارد و به نوعی نقشه راه و مبیّن اصول حرفه‌ ای و اخلاق رسانه‌ ای است.

فعالان حوزه خبر و رسانه جزو دغدغه‌ مند ترین اقشار جامعه هستند که کمال‌ گرایی، تعهد و عشق به میهن آنان را به این عرصه دشوار و پرمشغله رهنمون ساخته است.

خبرنگاران به عنوان طلایه‌ داران عرصه جهاد تبیین، همواره تلاش خستگی‌ ناپذیر خویش را در جهت کسب و انتشار اخبار متقن و بیان هنرمندانه عملکردها و دستاوردها به کار می‌ بندند، تا در برابر تلاش مذبوحانه دشمنان با هدف تزریق یاس، نشاط‌ افزا و امیدآفرین باشند.

این قشر فرهیخته با انتقال مطالبات آحاد جامعه، ابراز نقدهای مشفقانه و ارائه راهکارهای راهگشا در راستای سنت حسنه امر به معروف، نقش بی‌ بدیلی در بهبود فرآیندها و ارتقاء نظام اداری ایفا می‌ نمایند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند برای پاسداشت و تجلیل از اصحاب رسانه به عنوان وجدان بیدار و زبان بلیغ و گویای جامعه است که تمام توان و همت خود را در جهت اعتلای این مرز و بوم مصروف و معطوف می‌ دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به اهالی پرتلاش عرصه روشنگری و اطلاع‌ رسانی تبریک عرض نموده و از زحمات این جهادگران عرصه رسانه و مروّجین فرهنگ ثبت رسمی قدردانی می‌ نمایم.

روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha