مجوز واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در شهرستان ابهر کذب است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: اخیراً کلیپی با مضمون واگذاری زمین‌های با قطعات ۱۰۰۰ متری به صورت رایگان در فضای مجازی تهیه و پخش شده است که این امر دروغ و قاطعانه از سوی اداره راه و شهرسازی تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
حمیدرضا سرداریان در گفتگو با خبرنگاران،با اشاره به انتشار کلیپ مبنی بر واگذاری قطعات زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در شهرستان ابهر، گفت: متأسفانه این افراد در کلیپ اذعان دارند که تاییدیه این شهرک اخذ شده و واگذاری به زودی انجام می‌شود که این اصلاً درست نیست و کذب است.

وی ابراز کرد: جلسه‌ای به درخواست فرماندار ابهر برگزار شده بود و موضوع «زیست شهر مولد» مطرح شده، ولی روند ساخت شهرک مسکونی مراحل دارد و حتماً باید مراحل لازم طی شده و تاییدیه، نوع درجه خاک زمین اخذ شود و همچنین امکان سنجی لازم صورت گیرد که پروسه طولانی دارد و تمامی این موارد در جلسه مطرح شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: در این راستا با توجه به مأموریتی که به اداره راه و شهرسازی این شهرستان داده شد و در راستای اهداف این اداره برای اجرای طرحهای حمایتی دولت ما به دنبال اخذ مجوز شهرکی در محدوده سه شهرستان هستیم و با توجه به امکان سنجی که برای زمین‌ها انجام شد، به دنبال جانمایی مناسب برای ایجاد شهرک منفصل هستیم.

سرداریان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان به میزان ۱۰۰۰ متری را نداده وانتشار این خبر به صورت سرخوردو بدون اطلاع اداره راه و شهرسازی انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه این فعالیت دو بار هم از تربیون نماز جمعه اطلاع رسانی شد و اداره کل راه و شهرسازی استان مسئولیتی در این قبال نداشته و موافق پخش این کلیپ و این نوع فعالیت نیست و این موضوع ارتباطی به راه و شهرسازی استان ندارد.

سرداریان با تاکید مجدد بر اینکه ا داره کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متر در شهرستان ابهر را نداده است، گفت: با وجود تذکرات مکرر ،پخش این کلیپ به صورت سرخورد انجام شده و این اداره کل مسئولیتی در خصوص پخش کلیپ را ندارد و این اصلاً درست نیست و کذب است.

وی گفت: تمامی اطلاع رسانی این اداره از طریق روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی ،سایتها و سامانه های مخصوص به خود انجام می شود و تمامی اخبار غیر از این درگاهها مورد تایید این اداره نمی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha